Skilowanie STR

#1
Z racji tego ze teraz wyswietlane hity sa sumowane to skilowanie STR nie jest aby wolniejsze o 50%? Tzn zastanawiam sie na jakiej zasadzie to dziala, te sumowanie hitow? Czy naprzyklad gdy wyprowadzimy 2 ataki z lapy to pokazuje nam ich sume ale dalej sa to 2 ataki, czy jest to uznawane wtedy jako 1 atak?
Reply
(This post was last modified: 07-29-2020, 04:14 PM by NoName.)
#2
nie white pisal jak to dodal to ze dodal stakowanie ale tylko stakowanie damage a normalnie jak zobaczysz na damage log to normalnie bije
Reply
#3
(07-29-2020, 02:53 PM)Limitless Wrote: nie white pisal jak to dodal to ze dodal stakowanie ale tylko stakowanie liter a normalnie jak zobaczysz na damage log to normalnie bije
a to specjalnie dla ciebie dodal ze slownie jest napisany dmg ??? ze widzisz litery w "ataku" ? Big Grin
Reply
(This post was last modified: 07-29-2020, 07:20 PM by Ronnix.)
#4
trudno zaprzeczyc bo ciezko to dostrzec, alee i tak wydaje mi sie ze jak na 360+ asa, cos wolno bije, czyzby buffy z czasem w ogole nie mialy znaczenia?

w postaciach DPS glownie chodzi o to ze jak sama nazwa wskazuje zadaja one damage per second, czyli obrazenia na sekunde. a w momencie gdy ich obrazenia sie stakuja czyli zamiast na sekunde zadawac 2 szybkie ataki zadaje 1 postac ma hujowy DPS...to juz nie jest dps....bug jakis, logicznie nie da sie tego wyjasnic..czyli bug...
Reply