DB - Exchange/Crafting

(This post was last modified: 05-27-2022, 06:24 PM by Godlike Iperfect.)
#1
Cześć, oto moja propozycja:


Z ilością smoczych kul, które otrzymujemy z auto eventu, spawnu smoczych kul i z toreb smoczych kul, zawsze mamy smocze kule, których nigdy nie użyjemy, takie jak db 1 lub db 3.
Byłoby to bardzo korzystne dla graczy, mogłoby również przynieść zysk serwerowi, ponieważ gracze mogliby wydać więcej pp na worki db.




Przedstawi NPC, który zamieni nasze smocze kule na inne z opcją na losową lub wybraną przez nas,
można to zrobić dając NPC 3 smocze kule i otrzymując 1 losową smoczą kulę lub dając NPC 5-6 smoczych kul i wybierając jedną, którą chcesz.


To tylko prosty przykład mojej propozycji i jeśli przejdzie, mogą zostać dodane do niego zmiany, takie jak niewielka ilość pp lub rubinów płaconych podczas tworzenia, wymagany jest pewien poziom do wytworzenia lub niektóre questy muszą zostać ukończone, zanim NPC będzie dostępny. Ale zostawię to do decyzji administracji.



Dajcie mi znać, co myślicie w komentarzach.

Dzięki.
Reply
#2
Moim zdaniem pomysl jest bezsensu. 100 workow db kosztuje 15k pp czyli jakies 500zl. Zwykle wypada z nich db 1 i 3 wiec skoro bedzie mozliwosc wymiany tych kul u npc to wcale nie bedzie tak ze ots wiecej zyska, bo ktos zamiast kupic 200 workow zeby dropnac te kule ktorych potrzebuje to kupi sobie tylko 100 i wymieni te zbedne kule na te ktorych potrzebuje. Co wiecej mysle ze lepiej dla ots bylo by gdyby jakos rozszerzyc handel pomiedzy graczami a nie miedzy graczem a npc. Na tym polega losowosc z db bagow ze jedne kule pojawiaja sie czesciej inne rzadziej. Ta wymiana kul u npc za pp to tak jakby do store dodac poprostu kazda kule za naprzyklad 1500pp kazda i tyle...Bezsensu. Jesli kogos stac to sobie kupi 200 workow i pewnie dropnie z 5-10 setow a jesli ktos woli grac f2p to sobie pokampi kule na evencie lub te brakujace zwyczajnie przehandluje z innym graczami
Reply
#3
(05-29-2022, 09:46 AM)Ronnix Wrote: Moim zdaniem pomysl jest bezsensu. 100 workow db kosztuje 15k pp czyli jakies 500zl. Zwykle wypada z nich db 1 i 3 wiec skoro bedzie mozliwosc wymiany tych kul u npc to wcale nie bedzie tak ze ots wiecej zyska, bo ktos zamiast kupic 200 workow zeby dropnac te kule ktorych potrzebuje to kupi sobie tylko 100 i wymieni te zbedne kule na te ktorych potrzebuje. Co wiecej mysle ze lepiej dla ots bylo by gdyby jakos rozszerzyc handel pomiedzy graczami a nie miedzy graczem a npc. Na tym polega losowosc z db bagow ze jedne kule pojawiaja sie czesciej inne rzadziej. Ta wymiana kul u npc za pp to tak jakby do store dodac poprostu kazda kule za naprzyklad 1500pp kazda i tyle...Bezsensu. Jesli kogos stac to sobie kupi 200 workow i pewnie dropnie z 5-10 setow a jesli ktos woli grac f2p to sobie pokampi kule na evencie lub te brakujace zwyczajnie przehandluje z innym graczami

Chociaż zgadzam się z większością twojego stwierdzenia, nadal uważam, że db trader to dobry pomysł. Jeśli przeczytasz mój post ponownie, zobaczysz że napisałem kilka punktów o kosztach craftowania, "mogą zostać dodane do niego zmiany, takie jak niewielka ilość pp lub rubinów płaconych podczas tworzenia, wymagany jest pewien poziom do wytworzenia lub niektóre questy muszą zostać ukończone, zanim NPC będzie dostępny." może to zrównoważyć stwierdzenie, które złożyłeś o zakupie 100 db bagow zamiast 200.

To Prawda że gracze mogą poczekać i spróbować podnieść smocze kule gdy spadają na ziemię, ale trzeba pamiętać że większość graczy f2p nawet nie zna czasu kiedy spadaja db, a bardziej doświadczeni gracze zwykle podnoszą je po kilku sekundach. Dolanie oliwy do ognia dla nowych graczy, aby nowy gracz otrzymał db z auto eventu jest prawie niemożliwe, ponieważ kto zada ostatnie obrażenia potworowi ten otrzyma drop, a większość wysokich poziomów go otrzymuje.



 
Reply
#4
(05-29-2022, 09:46 AM)Ronnix Wrote: Moim zdaniem pomysl jest bezsensu. 100 workow db kosztuje 15k pp czyli jakies 500zl. Zwykle wypada z nich db 1 i 3 wiec skoro bedzie mozliwosc wymiany tych kul u npc to wcale nie bedzie tak ze ots wiecej zyska, bo ktos zamiast kupic 200 workow zeby dropnac te kule ktorych potrzebuje to kupi sobie tylko 100 i wymieni te zbedne kule na te ktorych potrzebuje. Co wiecej mysle ze lepiej dla ots bylo by gdyby jakos rozszerzyc handel pomiedzy graczami a nie miedzy graczem a npc. Na tym polega losowosc z db bagow ze jedne kule pojawiaja sie czesciej inne rzadziej. Ta wymiana kul u npc za pp to tak jakby do store dodac poprostu kazda kule za naprzyklad 1500pp kazda i tyle...Bezsensu. Jesli kogos stac to sobie kupi 200 workow i pewnie dropnie z 5-10 setow a jesli ktos woli grac f2p to sobie pokampi kule na evencie lub te brakujace zwyczajnie przehandluje z innym graczami


Chodzi raczej o to, że x10 db1 w moim purse leży już do końca edycji i nie mają żadnego użytku.
Więc, fajnie by było wykorzystać to w jakiś sposób np: x10 db tej samej liczby możesz wymienić na jedną wybraną db.
Czemu to ma służyć, że kulki 1 i 3 odkładają się w ogromnych ilościach i leżą w purse całą edycje?
Jeśli chodzi o perspektywę graczy f2p to chyba nigdy takim graczem nie byłeś skoro uważasz, że wystarczy "pokampić". Nie wystarczy.
[Image: elo-sing.png]
Reply