Hotel king quest (50k lv exp spot access)

(This post was last modified: 04-16-2020, 11:09 AM by Pszczelarz.)
W tym poradniku wyjaśnię wam jak uzyskać dostęp na expowisko od 50.000 lvl w Hotelu.
Udajemy się z Temple do Hotelu by porozmawiać z npc Hotel King" który mówi nam że potrzebuję 1000 magic plant

ENG:
In this tutorial I will explain to you how to get access to the exp spot from the 50.000 level in the Hotel.
We go from the Temple to the Hotel to talk to the Hotel King npc which tells us that he need 1000 magic plant

[Image: iq9MrAT.png]
PL:
Następnie udajemy się na teleporty z mobami (prawo od temple) i wchodzimy na teleport z Elemental lvl 2
ENG: 
Then we go to the teleports with mobs (right from the temple) and enter the teleport with elemental lvl 2
[Image: 5boEKMD.png]

PL:
Po przejściu przez teleport na obszarze całego expowiska możemy spotkać następujące moby:
ENG:
After passing through the teleport in the whole exp spot, we can meet the following mobs:

[Image: sFnzuiw.png]

PL:
Oczywiście interesują nas tylko Elemental lvl 2.
ENG:
Of course, we are only interested in Elemental lvl 2.
[Image: 7i7CUjd.png]
PL:
Których największe spoty są w tych miejscach:
ENG:
Which biggest spots are in these places:[Image: m33BkU4.png]
PL:
Po zdobyciu 1000 magic plant wracamy do Hotel Kinga który daje nam nagrodę.
ENG:
After getting 1000 magic plant we return to Hotel King which gives us a prize.
[Image: dKacL6j.png]
PL:
  Po przejściu przez teleport jesteśmy na Future Earth gdzie znajdują się następujące potwory.
ENG:
After Passing through the teleport we are on Future Earth with the following monsters.

[Image: uNgfDH6.png]

E
Poradnik dobry, ale popraw sobie czcionkę , daj full edit następnie zaznacz cały tekst przez ctrl+a i następnie ustaw czcionkę na białą Big Grin .
[Image: xVfT392.gif]
Dobry poradnik +150 pkt.