Ornamenty

Proponuje dodac bron ktora dostawalibysmy od Gandalfa i ktora wspomoglaby wlasciwie wszystkie klasy postaci w zrobieniu tego questa na zdobycie 10x ornaments. 

Bron moglaby wygladac jak golden orc axe z tym ze zadawalaby wieksze obrazenia od Holy damage.

Dalo by to szanse kazdej klasy postaci na wykonanie tego questa w tym samym zakresie czasowym,  a nie jak jest dotychczas ze mag supp bije te duchy 2min a kazda inna klasa postaci musi bic je tym golden ork axe conajmniej 30min.

Bron mozna by bylo zrobic na zasadzie tego pick axa w ktorym trzeba odnawiac uzycia, dawalby nam go NPC Gandalf i uwaga zabieralby nam go razem z ornamentami zwienczajac tym samym questa.
Stupid idea with a new weapon for the Immortal Ghosts, it already only takes about 30min to 1h to kill the ghosts and you only need to get 5 of them, it would only take a few hours to complete.
Remember that this is a task/mission that is near to end game so the quests aren't easy.
(02-04-2021, 08:20 PM)Godlike Iperfect Wrote: Stupid idea with a new weapon for the Immortal Ghosts, it already only takes about 30min to 1h to kill the ghosts and you only need to get 5 of them, it would only take a few hours to complete.
Remember that this is a task/mission that is near to end game so the quests aren't easy.
To może niech magowie też się pomęczą 30min?...
(02-04-2021, 09:21 PM)Karmazyn Wrote:
(02-04-2021, 08:20 PM)Godlike Iperfect Wrote: Stupid idea with a new weapon for the Immortal Ghosts, it already only takes about 30min to 1h to kill the ghosts and you only need to get 5 of them, it would only take a few hours to complete.
Dokladnie, skoro pomysl z nowa bronia jest glupi to moze pomysl zeby znerfili dmg elder wanda i wszystkich innych wandow tak aby mag support tez zbijali 30-1h tego ducha bylby lepszy?

Dla sprostowania bo nie wiem czy o tym pisalem, ale 35 minut to ja zbijam duchowi mniej wiecej 40% hp, przy czym mag zbija go w 15 sekund elder wandem
(This post was last modified: 02-05-2021, 09:43 AM by Karmazyn.)
(02-05-2021, 09:30 AM)Ronnix Wrote:
(02-04-2021, 09:21 PM)Karmazyn Wrote:
Dokladnie, skoro pomysl z nowa bronia jest glupi to moze pomysl zeby znerfili dmg elder wanda i wszystkich innych wandow tak aby mag support tez zbijali 30-1h tego ducha bylby lepszy?

Dla sprostowania bo nie wiem czy o tym pisalem, ale 35 minut to ja zbijam duchowi mniej wiecej 40% hp, przy czym mag zbija go w 15 sekund elder wandem
Nie, nie pisałeś ale jak widzisz "mądrych" nie brakuje. Oni się domagają jeszcze większego dmg dla postaci którymi tylko grają Smile a administracja pewnie to zrobi haha balans będzie zajebisty Smile
If you have read the update, you can see that immortal Ghosts have a higher resistance to magical dmg now, it won't take them 15s for 40% hp but way longer.

I WISH THEY NERF THE FU***NG WANDS TOO, I DON'T LIKE IT WHEN ON MY MC I'M BEING 1 HIT FROM A WAND AND FROM A DISTANCE OF 10-11 SQUARES. I'VE SAID MULTIPLE TIMES TO ADMINISTRATION FOR SOME KIND OF NERF. DAFAQ YOU TALKING ABOUT?