Balans propozycje

#1
Dobra to tak, z tym balansem ogólnie jest słabo, cała topka to są same vegetto, albo osoby które dostały deski od topowych graczy, wiec no wiadomo vegetto jest najlepszy, ma najlepszy początek z względu na heal z gods rege, ma najlepsze skalowanie ze względu, że jest z db oraz darmowy, "wieczny" ultra mode, wiec przydałoby się to zmienić, bo jest to po prostu nudne, jeżeli jest tylko 1 dobra postać i jest ona dobra na wszystko, zarówno w pvp jak i pve, najlepsza postać do tankowania boss'ow itd.

Ogólnie mój pomysł, jest taki żeby, każda postać nieważne czy z db, czy z naruto czy innego anime, dostała zakładkę buffs, tą którą posiadają postacie z db, oraz żeby postacie które posiadały zakładkę buffs dostały miejsce na naszyjnik. Gdzie postacie z naurto itd które otrzymały zakładkę buffs mają mieć dostępne tylko buffy klasowe, czyli ostatnie 4 buffy które dla każdej klasy są inne.
Przy takiej zmianie postacie które wcześniej posiadały naszyjnik, będą mieć buffy które są niezbędne dla klasy postaci np prowokacja dla tanka, leczenie dla supporta itd
Nie zmieniając przy tym unikalności postaci z db ponieważ, będą dalej posiadać buffy które są niedostępne dla innych, jak mwall, stun, dodatkowy speed up(wychodzenie z stunów), debuff, mini rege, gdzie każdy z tych buffów jest bardzo dobry i użyteczny.
A postacie z db tez na tym zyskają, bo mogą nosić naszyjnik który odnawia im soula oraz daje delikatne wzmocnienie do statystyk, wiec każdy jest zadowolony ;D

Każdemu dać miejsce na naszyjnik, a zakładkę buffs przenieść w inne miejsce, obok skills czy coś nieważne.

Bez tego balansowanie postaci jest praktycznie niemożliwe, bo buffy były zdecydowanie za mocne i tutaj nie ma co sie rozpisywać, bo kazdy sam wie, jak to wygląda.
Jedyna zmiana w balansie, jeżeli pomysł opisany powyżej przejdzie to zabranie postaci Shisui 12% dmg fiz z Susanoo, ponieważ była to odpowiedz na 15% dmg vegetto z buffs i tyle jedna zmiana, nic więcej.

Teraz, wymagane zmiany które są potrzebne nawet jeżeli pomysł z buffami wejdzie
1.Obito - Kamui absolute koszt: 70soul/sec  -> 25soul/sec
2.Naruto - Sage mode - Brak możliwość użycia debuffa
3.Vegetto - Ultra mode koszt 100soula -> 250soula
4.Naruto - Oodama Bijuu Dama - Zbuffować dmg
5.Naruto - zmniejszenie exhaustów na buffach {Kyuubi Furie,Kyuubi Protect,Yin Release,Overlord Skills,Kyuubi Mode,Sage Mode} 1s -> tyle ile z zakładki buffy, czyli 0 lub 0,25-0,50 sec ponieważ Naruto ma za dużo buffów które dają niewiele punktów do statystyk i niewiele różnią sie od postaci która 1 buffem dostaje tyle samo, albo wiecej, wiec powinien on zdarzyć użyć wszystkich buffów w przeciągu max 2 sekund, jak każda inna postać. Zresztą każdy kto grał Naruto, wiec jak długo zajmuje włączenie wszystkich buffów, zwłaszcza kiedy dostaniemy debuffa i przez 5-6 sekund nie możemy się leczyć, bo używamy buffow i wiadomo, jak to się kończy
6.Veggetto - Gods regeneration - zmniejszenie leczenia do poziomu,żeby vegetto nie leczył sie za ponad 120% bazowego max hp, tak na razie 92-98% a, później się zobaczy
7.Shisui - Zanzo Bunshin - żeby po użyciu klon nie znikał

Patrząc na to, to nie ma dużo zmian, ponieważ dużo zależy od decyzji czy zakłada buff i naszyjnik dla wszystkich wejdą do gry
Bez tego dla każdej klasy z Naruto itd będzie trzeba zrobić 2 dodatkowe spelle które będą opowiedzą na tytan i god buff oraz exhaustion też musi być taki sami itd, dla mnie wydaje sie to problematyczne, jeżeli chodzi o balansowanie tego

Jeżeli przejdzie moja propozycja, pojawi się więcej tego typu propozycji zmian balansu, aktualnie nie chciałem dużo zmieniać, jeżeli nie jestem pewien co do decyzji

Zwłaszcza, że taka zmiana daje możliwość, dodawania nowych naszyjników, nwm ulepszania ich itd, bo każdy będzie go miał, możliwość dodanie God naszyjnika czy cos, no na pewno można tutaj się pobawić i jakoś urozmaicić grę z tymi naszyjnikami.

Liczę na odpowiedz Administracji oraz waszą opnie w komentarzach poniżej, Pozdrawiam :p
Reply
#2
jestem jak najbardziej za!
Reply
#3
Moim zdaniem fajne propozycje  dla Naruto i Obitka ale myślę, że nie ma potrzeby nerfienia vegetto i tak z łapy się bije mniej niż edycje temu a najbardziej cierpią na tym właśnie dpsy, Niech np admini naprawią wandy to mag znów będzie mega niebezpieczny nawet dla vegetto, niech wprowadzą Naruciakowi Svana propozycje i też Naruto będzie fajną alternatywą. I tak teraz jest tyle questów, że bez priv skina ciężko je zrobić, że nie ma sensu nerfić profesji już żadnych, a raczej właśnie ulepszać te słabsze, żeby były mniej więcej na równym poziomie i dobre w tym w czym mają być dobre czyli obito tankowanie vegetto/shisui walka mieczem, naruto mieszany i toppo magia
Reply
#4
Moim zdaniem w topce jest tyle veggeto dla tego ze poprostu wiekszosc ludzi woli taki styl gry, styl zabijania a nie tankowania, dlatego wlasnie ludzie raczej nie graja obito, czy naruto, albo supportami.
Balans raczej nie polega na tym aby kazda postac mogla zabijac, bo rownie dobrze mozna by dac supportom +150% dmg co 100k lvl z fizycznego i tez by zabijaly.


Co do kosztu ultra moda, to tak naprawdee bez skina Gogety veggeto nie bedzie w stanie odpalic tego ultra moda, ciezko ma juz odpalic ultra + walnac jakies VB( a nawet jak walnie jedno czy dwa to vb ma taki slaby dmg ze praktycznie caly jest pochlaniany przez energy defense)

Co do buffow naruto, musi on odpalac 3 bufy i faktem jest ze zanim to zrobi sporo czasu minie, ale mozna by polaczyc te 3 buffy w jeden i nazwac go Kyuubi Combo, a jesli chodzi o spell ooddama biju dama to faktyczniee moglby miec wiekszy dmg i naprzyklad dodatkowo stunowac cel lub/i zadawac dodatkowo dmg rozlozonyy w czasie poniewaz efekt tego spela to jebitnie duza kula ktora po trafieniu jakby wybucha


Pamietajmy ze vegeto ma przyrosty hp/ki bardzo podobne a nawet chyba slabsze od przyrostow maga toppo stad jego gods regeneration, alee na wyyzszych leveleach naruto ma duzo wieecej hp i po wykonaniu questow na regeneration jest on w stanie tez sie przyzwoicie leczyc[i sage mode, ktore z tego co pamietam go leczy(byc moze warto by tutaj podnies % o jaki leczy nas te sage mode poniewaz z tego co sie orientuje po wlacvzeniu go jest to nasze jedyne zrodlo leczenia)], dotyczy to rowniez maga toppo ktory takze sporo sie leczy po zrobieniu questow.

Sugeruje tez aby skupic sie narazie na zmianach na jednej postaci tak aby pozniej nie okazalo sie ze ta jest za silna ta jeeszcze silniejsza a tamta w ogole w huj silna i nie wiadomo bedzie jak to odkrecic. mozna by skupic sie jednego miesiaca na jednej postaci, troche ja podkrecic i jak sie okaze ze za bardzo zostala podkrecona to zmniejszyc cyferki
Reply
#5
Pomysł nie jest zły tylko tak jak już Ronnix napisał wcześniej właśnie Vegetto bez skina gogety przynajmniej nie będzie miał jak używać ultra moda oraz Vegetto balla. Jak również Heal vegetto nie jest jakoś tam za bardzo wyniesiony ponieważ na gods regenke nie działają wzmocnienia heala typu regeneration lvl od 1 do 4. A każda postać jak zrobi rege 4 to będzie posiadała heal bardzo zbliżony do Gods Rege vegetta właśnie więc nie sądzę iż jest on przesadzony. Co do podniesienia kosztu soul czarów Vegetta nie uważam tego za dobry pomysł bo myśląc prostym torem nie każdy Vegetto ma priv skina wraz z rege soulem by móc używać tych czarów jak podniesiemy ich koszty., a posiadając tylko Gogeta skina nie wyrobimy na soul jak będzie to za drogie.

Naruto jak dla mnie mógł by mieć właśnie zamiast trzech buffów jeden bądź dwa co bardzo poprawiło by to jego możlowości w walce dzięki szybszemu wzmocnieniu postaci co pozwala nam szybciej wspomagać sojuszników w walce czy to z bossem czy to z innymi graczami. Co do Oodama Biju Dama Popieram Ronnixa że można to trochę zmienić ten czar, lecz trzeba też pomyśleć o tym jak można by to zrobić. Jako iż Biju dama nawet w Anime wybuchała proponuje dodać po trafieniu nią przeciwnika efekt podpalenia oraz dodanie nowego skilla pod stuna bądź dodaniu stunopodobnego efektu pod Biju dame.

Taki i Supporty proponował bym zrobić lekko inaczej bo to mają być postacie nie pod zabijanie a pod wsparcie kompletne. Tank zamiast zabierać czasowo regenkę przeciwnika itd. mógł by podnosić abs sobie oraz sojusznikom na czas 5 - 10 sekund co by było bardzie pożyteczne w walce w zwarciu. Support natomiast mógł by nakładać efekty czasowe osłabiając przeciwnika dając szansę zadania większych obrażeń własnym sojusznikom typu Mag/DPS. Dzięki takowemu rozłożeniu mielibyśmy lepszy zarys postaci pod walkę oraz wsparcie na Froncie/ Tankowanie.

Sugerował bym skupić się jak na razie na poprawnym rozłożeniu Balansu postaci właśnie tylko walka / wsparcie co pozwoliło by rozwinąć plany wojenne na wyższy poziom oraz zapewniło większą możliwość manewrowania różnymi postaciami.
Reply
(This post was last modified: 05-28-2020, 07:10 PM by bluegift.)
#6
Naruto: zniknie Kyuubi Furie i Kyuubi Protect. Dojdzie Kyuubi Power w którym będą widełki levelowe, według tego będzie wyznaczany bonus do tego buffa.
Shisui: Usunięte znikanie Zanzo Bunshin, zwiększona ilość HP prawie 2x jaką dostaje(zależna od poziomu gracza), zwiększony cooldown z 3s do 9s.
Obito: Naprawione bugi z kamui absolute(nie spadały skille), zwiększona aktywacja soul prawie 2x, spalanie z 70 na 60 i 1.7/s, dodane 7% max HP
Reply
(This post was last modified: 06-02-2020, 03:04 PM by Noliaz.)
#7
yin release buff powinien działać cały czas 1s = 1 soul na sekundę. jest to buff podstawowy dla większości prawie klas.
Reply