Dodanie do scythe możliwości "krojenia przedmiotów"

#1
Channgeling items: po użyciu scythe mamy 25% na 1x piece of channgeling set. 100x piece of channgling set wymieniamy na flaszkę HEALER I osiągnięcie +100k regen hp + mana na stałe.
Golden goku items: po użyciu scythe mamy 20% na 1x piece of gold goku set. 100x piece of golden goku set wymieniamy na flaszkę HEALER II osiągniecie +200k regen hp + mana na stałe.
Sennin Items: po użyciu scythe mamy 15% na 1x piece of sannin set. 100x piece of sannin set wymieniamy na flaszkę HEALER III 350k regen hp + mana na stałe.
Legendary Items: po użyciu scythe mamy 10% na 1x piece of legendary set. 100x piece of legendary set wymieniamy na flaszkę HEALER IV 500k  regen hp + mana na stałe.
-
oraz dodanie osiągnięcia Night Owl: osiągnięcie otrzumują osobóy które mają przegrane godziny od 22-6 rano.
Bonusy działyby tylko w nocy: 22-6 / 22.23.24.1.2.3.4.5.6 /
100 godzin przegranych Night Owl I +10% szybsze zdobywanie skilla, +10% exp więcej.
300 godzin przegranych Night Owl II +15% szybsze zdobywanie skila, +15% exp więcej.
500 godzin przegranych Night Owl III +25% szybsze zdobywanie skila, +25% exp więcej.
BONUSY DZIAŁALYBY TYLKO W NOCY!!!
Reply
#2
Górna część jest nawet spoko tylko do czego miała by być ta flaszka?
Jeżeli chodzi o drugą część to raczej odpada, zliczanie godzin przegranych nocą jest nieopłacalne ponieważ jest bot.
Reply
#3
flaszka byłaby przedmiotem który wypijamy i otrzymujemy osiągnięcie.
Reply
#4
fajny pomysł dla wytrwałych ludzie mieli by po co logowac postacie i expic nimi expy byly by zajete i serwer bylby na duzym plusie jak najbardziej za!
Reply