Obito Uchiha

#1
Obito, bardzo fajna postać z anime, z tak ogromnym potencjałem, że można z niej kilka postaci. Na naszym ukochanym serverze z takiej unikalnej postaci jakiej jest Obito, zostało zrobione bezużyteczne gówno które ma tylko więcej hp niż reszta, totalny poggers 100% use of potential here. Pfff, no co mozna powiedzieć na start dostaje w dupe tym, że postacie z naruto nie mają zakładki buffs jak postacie z db, wiec każdy Tank z db będzie lepszym tankiem niż Obito, bo kurwa nie ma prowokacji xD(tibijska exeta res) like what, KAŻDA POSTAĆ POSIADA TAKI SAM DEFFENCE I ABSY to jest główny problem tego, że klasy które robią najwięcej obrażeń mogą mieć takie same odporności i dostawać tyle samo obrażeń, Jeżeli chcesz zrobić sobie postać która będzie tankiem, to lepiej zrób sobie dps'a czy maga bo będziesz tak samo tanky jak obito czy jakiś inny warrior/tank, a dodatkowo będziesz bił dużo więcej i po co robić tanka i supporta do leczenia, skoro można ten sam efekt uzyskać robiąc sobie dps'a który posiada lifesteal Big GrinD. Jeszcze są postacie, które leczą sie więcej niż sam obito XD, brak jakiegokolwiek lifesteal'a noo jest tragicznie, jego zestaw umiejętności też jest tragiczny, to hp też mu niewiele daje, bo co to za różnica czy będzie stał 10 sekund czy 50, jeżeli nie jest w stanie sie wyleczyć i w końcu padnie, tutaj bossy bije sie po kilka godzin/dni wiec, to czy ktoś potrafi sie uleczyć od bossa/czy nwm kurwa expa, jest bardzo ważne to dodatkowe hp jest tylko chwilowym przedłożeniem faktu, że za chwile zginiemy, bo nie potrafimy się wyleczyć, same przedmioty są nastawione pod dps'ow/mag'ow czemu oni dostają takie same bonusy jak tank, każda profesja powinna dostawać inne statystyki z God seta, Tank powinien dostawać to co normalnie daje God set, ale juz warrior mniej, dps/mag jeszcze mniej. Ogólnie chodzi, żeby nie robić kilku setów do oddzielnych klas, ale żeby jeden set dawał rożne bonusy/statystyki dla innej klasy. Pff jakby to był jedyny problem, ogólnie balansu w grze, dobra, wracamy do Obito, umiejętności

!numer z dopiskiem a, to moja propozycja zmiany np. 1a. !
1.Uchiha Kaenjin- mamy fajnego m wall'a 1x3 który nie jest taki wcale najgorszy, cos tam możemy blokować,ale w bardzo niewielu przypadkach się przydaje.
1a. dodanie możliwości przechodzenia Obito przez tą ścianę oraz członków naszego party + jeżeli postawimy tą ścianę na kogoś, to nie możemy go bić, to też przydało by się naprawić.
2."Kamui/Kamui Teleport" - bardzo fajny spell, nie ma co sie rozpisywać.
2a." dodanie możliwości postawienia 3 kamui, cos w stylu kamui 1,2,3. Nie jest to jakaś super potrzeba zmiana, ale w sumie czemu nie ;p
3."Kamui Mangekyo"- spoko, bardziej do pvp, ale Ok
4."Kamui Absolute"- o kurde, ja nie mam pojęcia kto wpadł na ten spell, ale no jest słabo, przechodzimy przez przeciwników i niby spoko, ale koszt jest tak duzy, ze ta umiejętność nas unieruchamia, bo 42 soula na kratke to w chuj, przebiegnij cos na dashu czy użyjesz sobie dla statystyk, a przeciwnik zacznie uciekać z speed'em 4, no to nie ważne, czy masz 100 czy 1000 soula spadnie to w 2-3 sekundy, kosztuje zdecydowanie za dużo.
4a. - i tutaj trzeba sie trochę zatrzymać oczywiście zmniejszyć koszt tego gówna na pare soula jakieś 10, albo dać soula na sekundę z 20-25, oraz dodać tego, że nie da nas sie zdebuffować, no bo jesteśmy w kamui, to czemu mało by sie dac?, oraz dodać szanse na miss z 20%, w samym anime trafienie obito było praktycznie niemożliwe.
5."Katon Goryuka no Jutsu" - no nic nie bije i co ciekawe free postać Uchiha Madara ma taki sam spell na 100 "Katon Ryuen Hoka no Jutsu" gdzie my potrzebujemy 10k na to ;p
5a.To bedzie sie tyczyło nie tylko Obito ale wiekszosci postaci jak Madara, Shisui, Sasuke, Itachi, żeby spelle zadawały dmg z ognia tak samo jak Infernus, wszystkie z przedrostkiem Katon czy też Amaterasu

Teraz jak mozemy sobie zobaczyć jak te spelle Obito wygladają, to nigdy do głowy mi by nie przyszło, że Obito jest Tankiem, bo to nie jest zestaw umiejetnosci które powienien posiadać Tank

Wiec, czas na dodatkowe spelle, bo te wczesniej co wymieniłem są spoko, ale nie robią z niego Tanka

"Black Receiver" - Stun na 4 sekundy, cd około 12-20s, soul 50, Tank oczywiscie pownien mieć stuna i to jest jakaś tam podstawa, zwlaszcza, że Obito mogł towrzyć te pręty (anime Kakashi vs Obito)
"Six Paths Sage Mode" - 15-20% zwiekszenie leczenia z czarów leczących, 10-15% reduced incoming damage, +50 wszytskich statystyk, koszt tutaj musi być soul na sekunde, bo tutaj boss'ow jak mowiłem juz wczesniej bije się kilka godzin/dni, wiec musi być w stanie urzymać ten spell cały czas, a to bedzie nasz głowny spell który robi z nas Tanka, 10-15 Soula na sekundę to powinno być Okej i ten spell jest jak najbardziej potrzebny, Ogolnie skin Obito w god transie to jak jest Sage'em, nawet na stronie jego portret jest wzięty z momentu którym nim jest, więc ten spell bedzie pasował idealnie.

I to chyba wszytsko co aktualnie przydało by sie zmienić, nie ruszałem tutaj magen kamui[*], jednak ono do nas raczej nie powróci, chyba, że w zmienionej formie, miałem tam pomysł, żeby Obito tym spellem tworzył swoj wymiar "kamui dimension" i mogł do niego wejsc i cos tam robić, ale nie jest to takie proste do wykanania, a Obito brakuje aktualnie podstaw i na nich powinnismy sie skupić.
Dziekuje za uwage, jak zawsze zapraszam do sekcji komentarzy i wypowiedzenia sie czy podobają wam sie takie zmiany, nawet zwykłe "+1" pomoże. :p
Reply
#2
Spoko pomysł na zmiany, po nich Obito w końcu będzie można nazwać tankiem, bo obecnie to ma tylko hp czyli w sumie nic. Nawet nie posiada żadnego stuna, gdzie nawet magowie mają. Mam nadzieję, że to przejdzie, bo Obito jest jedną z najlepszym postaci w anime, a tutaj się tylko marnuje, a trzeba za niego płacić :/
Reply
#3
no myślę że nawet spoko, ale wtedy jak zwiększyć jego techniki leczenia, i defensywne to zmniejszyć dmg o około 5-15%.
Reply