Bot

(This post was last modified: 04-16-2020, 11:02 AM by Yellow.)
#1
Jako że wiele osób ma problemy z botem postaram się wyjaśnić co i jak.
Zacznijmy od "Main":
ENG: Many people have problems with bot I will try to explain how it works.
Let's start with "Main tab":
[Image: Gm4m459.png]
Pierwszym skryptem jest używanie czaru leczącego. Suwakiem ustawiamy ile mamy mieć %, żeby nas uleczyło. W okienku niżej wpisujemy czar leczący u większości postaci jest to "Regeneration". Żeby skrypt zadziałał musimy go włączyć. Skąd wiemy, że jest włączony? Przycisk zmienia kolor na zielony:
ENG: First script is for healing. Use slider to set how much % we must have to use our healing spell. In the box below enter healing spell, most characterst use "Regeneration". For script to work we must enable it. How do we know if it's enabled? The button will be green:
[Image: vcqq9M4.png]

Drugi skrypt to Multi Target. Jak on działa? Gdy obok nas jest 3 lub więcej mobów to używa nam czaru, który wpiszemy w drugim okienku czyli tam gdzie "Multi Target" - wpisujemy tutaj czary obszarowe. Jeśli jest mniej niż 3 mobów to używa nam czaru z okienka "Single Target" - więc najlepiej ustawić tutaj czar, który atakuje jeden cel.
ENG: Second script is called "Multi Target". How does it work? When there are 3 or more monsters near us we will use spell which we will enter in second box "Multi Target" - we enter aoe spell here. When there is less than 3 monsters then we use spell from box "Single Target" - so it's best to set a spell here that attacks only one target.

Trzeci skrypt jest skryptem na buffy. Każde anime ma swoją oddzielną tabelkę. Klikamy "Edit" i wtedy pojawia nam się:
ENG: Third scirpt is script for using buffs. Each anime has it's own table. Click "Edit" and then we get:
[Image: 1T3IfHj.png]
Nad skryptami jest napisane, które buffy są na jaką postać, w przypadku "All", czyli "Yin Release" oraz "Blut" każda postać z Bleach może ich używać.
Przy każdym buffie mamy podpisany jakiś skill takie jak "Attack Speed' czy też "Movement Speed", itp. Jak to działa? Jeśli pod czarem "Yin Release" mamy "Attack Speed" to wtedy musimy ustawić jaki attack speed posiadamy przed użyciem buffa. Pokaże pierw gdzie znaleźć te wartości:
ENG: Above scripts u have information which buffs are on which character. If there is "All" than every character from that anime can use this like "Yin Release" or "Blut" is for all characters from Bleach. Each buff have signed skill like "Attack Speed" or "Movement Speed" etc. How does it work? If under "Yin Release" we have "Attack Speed" then we need to set our "Attack Speed" value without buff. I will show you where to find those skills:
[Image: 2UYvSMM.png]
Lub naciskamy "Ctrl+S", wtedy pojawi nam sie okienko "Skills"
ENG: or press "Ctrl+S", then the "Skills Window" will appear
[Image: MqDgZhZ.png]
Tutaj znajdziemy nasze statystki, i właśnie te wartości podajemy w tabeli z buffami.
Tak więc jeżeli przy "Yin Release" jest skill "Attack Speed" to wpisuję tam jaki posiadam "Attack Speed" bez tego buffa, w moim przypadku jest to 173
Wpisujemy wartość i włączamy "Yin Release"
ENG: Here we can find our statistics and these values we enter in the table with buffs.
So if "Yin Release" wants skill "Attack Speed" than we enter value of our "Attack Speed" without buff in my case it's 173.
Enter value and enable script "Yin Release"
[Image: KIwXzfp.png]
Pamiętajmy, że nie będzie nam działał jeśli go nie włączymy w tabeli jak i nie włączymy skryptu "Buffs". Oba muszą być włączone
ENG:Remember it won't work if you don't enable it in the table and don't enable script "Buffs". Both needs to be enabled.
[Image: iFfQYd5.png]
Jeżeli mamy dwa buffy, które dają ten sam skill to wygląda to nieco inaczej
Jeżeli chcę, żeby używało mi, np. "Yin Release" oraz "Blut" jednocześnie to musimy zrobić tak:
"Blut" wymaga wartości skilla "Movement Speed", oba te buffy dają "Attack Speed", tak więc, żeby używało dwóch buffów jednocześnie to najpierw muszę wpisać wartośc "Movement Speed" przy "Blut", a potem wpisać jaki mamy "Attack Speed" z buffem "Blut"
ENG: If we have two buffs which gives us same skill then it look a bit different
If we want to use eg. "Yin Release" and "Blut" at the same time we need to:
"Blut" want value of "Movement Speed" both buffs gives us "Attack Speed" so to use both buffs at the same time first we need to enter value for "Blut" in this case "Movement Speed" and than enter value of "Attack Speed" with "Blut" buff
[Image: yiZtT5D.png]
Więc, jeżeli "Blut" daje 20 "Attack Speed" to zamiast 173 "Attack Speed" muszę wpisać 193 "Attack Speed"
ENG: So if "Blut" gives us 20 "Attack Speed" than instead of 173 "Attack Speed" we need to enter 193 "Attack Speed"
[Image: BAsMWi8.png]
Dlaczego? Otóż jako, że wymagają dwóch innych skilli, to będzie nam używało ich jednocześnie przez co może być tak, że najpierw włączy nam "Yin Release" a później "Blut", albo odwrotnie, czyli pierw "Blut", a dopiero później użyłoby nam "Yin Release", jednak jeśli pierw użyje nam "Blut" wtedy dostajemy +20 "Attack Speed", więc nie użyło by nam "Yin Release", bo mielibyśmy o 20 więcej "Attack Speed" niż jaki mamy bez buffa.
Dlatego pierw wpisujemy wartość "Movement Speed", a później "Attack Seed" z tym własnie buffem.
To samo tyczy się jeśli mamy dwa buffy lub więcej z tym samym skillem, np, musimy podać wartość "Attack Speed" przy dwóch buffach. Pierw w jednym podajemy swoją wartość, a w drugim wpisujemy nasz "Attack Speed" z tym pierwszym buffem.
Na tej samej zasadzie działają buffy w każdym z anime.
ENG: Why? Well as they require two different skills it will use both at the same time so it may be that the first skill used will be "Yin Release" and than "Blut" or vice versa first "Blut" and than "Yin Release" however if "Blut" will be used first than we will get +20 "Attack Speed" so "Yin Release" would not be used because we will have 20 more "Attack Speed" than we have without buff. That's why we must enter value of "Movement Speed" first and than "Attack Speed" with this buff.
Same when we have two buffs or more with same skill required, eg. "Attack Speed" for two buffs. First we enter value of our "Attack Speed" for one skill and than we enter value for our "Attack Speed" with first buff.
UWAGA! Pamiętajcie, że jeśli skillujecie postać i zwiększy wam się skill albo nałożycie jakiś przedmiot/skin, który daje wam skille, to musicie edytować tą wartość.
WARNING! Remember if you train your character and your skill will increase or you equip an item/skin which gives us skills than you need to edit value in the table.

Przejdźmy teraz do zakładki "HP"
ENG: Now we go to the "HP tab"
[Image: gxzHai5.png]
"Auto Kyushu" - automatycznie używa nam "Kyushu", gdy nam się skończy. "Kyushu" to mana barrier.
"Auto Speed Up" - automatycznie używa nam "Speed Up", gdy nam się skończy
Następnie mam skrypt, który automatycznie używa nam przedmiotu, gdy nasze hp spadnie poniżej ustawionego %.
ENG: "Auto Kyushu" - automatically use "Kyushu" when it will end. "Kyushu" is a mana barrier.
"Auto Speed Up" - automatically use "Speed Up" when it will end.
Next is script which automatically use item when our hp is below the set %
[Image: fuJQLiz.png]
Aby ustawić przedmiot, możemy przeciągnąć nasz przedmiot w miejsce tej ikony po lewej, albo klikamy na ikonę po lewej i wyskoczy nam takie okienko:
ENG: To set our item we can drag item from our backpack to icon to the left or we can click this icon and than this window will open:
[Image: MARuK4Z.png]
Tutaj przy "Item ID" wpisujemy ID naszego przedmiotu.
Kolejny skrypt działa podobnie co ten tylko, że używa przedmiotu jeśli mamy poniżej % many
ENG: Under "Item ID" enter our item ID
Next Script is same but uses item when we have below mana % instead of hp
[Image: xCRLGhc.png]
Ostatni skrypt nakłada nam przedmiot jeśli nie mamy go nałożonego i jeśli mamy go w plecaku.
ENG: Last script automatically equip an item if we don't have it equiped and we have it in backpack

Zakładka "Batt"
ENG: "Batt Tab"
[Image: tldCS4P.png]
Pierwszy skrypt automatycznie używa nam przedmiotu na celu, gdy atakujemy
Drugi skrypt pokazuje nam tylko piętro na którym się znajdujemy, czyli jeśli stoimy przed depo to nie zobaczymy drugiego piętra.
Trzeci skrypt jak sama nazwa wskazuje jest to Anti push, czyli rzuca pod nas itemy, które sami ustawimy.
ENG: First script automatically use an item on target when we are attacking.
Second script shows us floor which we are on, so we can't see 2nd or 3rd floor when it's enabled.
Third script is Anti push it drops items which we have set under us

Zakładka "Tools"
ENG: "Tools Tab"
[Image: 20tvc9z.png]
Dzwignia - automatycznie używa nam dźwigni
Exchange Money - zmienia nam pieniądze, gdy mam 100x - dolary na gold, gold na diamonds, diamonds na rubins.
ENG: Dzwignia - automatically use lever
Exchange Money - change our money when we have 100x - dolars to gold, gold to diamonds and diamonds to rubins.

Opis zakładki "Cave" pojawi się później dlatego że Cave będzie zmieniony.
ENG: Description of the "Cave tab" will appear later because "Cave tab" will be changed.
Reply
#2
Bardzo dobry poradnik, czekamy na resztę póki co +250 pkt.
Reply