05-06-2021, 09:37 AM
Proponuje wprowadzić cotygodniowy event, który będzie polegał na bitwie gildii. Niedziela godzina 21:30
Lider/Vice gildii zgłasza komendą gildie do uczestnictwa i każda osoba która jest z nim w party zostaje przeniesiona na event.
Event będzie polegał na tym, by zabić króla planety/miasta/zamku - w zamian, każdy członek zwycięskiej gildii będzie miał dostęp do tego miejsca poza eventem w którym będą nowe świeże expowiska. Po tygodniu, gdy nadejdzie kolejny czas eventu, gildia która ostatnim razem wygrała będzie spełniać role obrońcy króla, jeśli uda im się go ocalić będą mogli dalej korzystać z dostępu i tak w kółko.
Gildie będą walczyły wszystkie na raz (wszystkie które się zgłoszą) - gildia broniąca i po drugiej stronie atakujące gildie, które będą również rywalizować między sobą - jeśli król zginie to gildia która zadała najwięcej dmg zgarnia nagrodę.
Jeśli gracz zostanie zabity, będzie musiał spędzić powiedzmy 10 sekund na respawnie, zanim ponownie ruszy na pole bitwy.
Hp króla musiałoby się jakoś skalować, żeby na różnych etapach edycji oraz niezależnie od tego ile osób dołączy było to równie trudne, ale osiągalne np. levele osób które dołączą do atakujących będą zmienną w mnożniku hp króla.
Brakuje rywalizacji na serwerze, może to dlatego że nie ma zysków z bycia najlepszym.
Można by tu wrzucić jakiś motyw np. bitwa o Hogwart, bronisz Dumbledore'a jak wygrasz możesz wchodzić do zamku i korzystać z teleportów na expowiska dostępne tylko dla właścicieli zamku.
Lider/Vice gildii zgłasza komendą gildie do uczestnictwa i każda osoba która jest z nim w party zostaje przeniesiona na event.
Event będzie polegał na tym, by zabić króla planety/miasta/zamku - w zamian, każdy członek zwycięskiej gildii będzie miał dostęp do tego miejsca poza eventem w którym będą nowe świeże expowiska. Po tygodniu, gdy nadejdzie kolejny czas eventu, gildia która ostatnim razem wygrała będzie spełniać role obrońcy króla, jeśli uda im się go ocalić będą mogli dalej korzystać z dostępu i tak w kółko.
Gildie będą walczyły wszystkie na raz (wszystkie które się zgłoszą) - gildia broniąca i po drugiej stronie atakujące gildie, które będą również rywalizować między sobą - jeśli król zginie to gildia która zadała najwięcej dmg zgarnia nagrodę.
Jeśli gracz zostanie zabity, będzie musiał spędzić powiedzmy 10 sekund na respawnie, zanim ponownie ruszy na pole bitwy.
Hp króla musiałoby się jakoś skalować, żeby na różnych etapach edycji oraz niezależnie od tego ile osób dołączy było to równie trudne, ale osiągalne np. levele osób które dołączą do atakujących będą zmienną w mnożniku hp króla.
Brakuje rywalizacji na serwerze, może to dlatego że nie ma zysków z bycia najlepszym.
Można by tu wrzucić jakiś motyw np. bitwa o Hogwart, bronisz Dumbledore'a jak wygrasz możesz wchodzić do zamku i korzystać z teleportów na expowiska dostępne tylko dla właścicieli zamku.