DMG MAKANKO

#1
Proponuje aby powrocil DMG fizyczny z Legendary Makankosappo, jako 1.2kk lvl obito zadaje 300kk z omni normalnym hitem i 700-900kk na krycie. Miala to byc zmiana aby bossy bic wlasnie z miecza, szkoda tylko ze z miecza bije 130kk normalnie i 350kk na krycie wiec nieoplacalne calkiowicie nawet jesli mialbym nowy spell wymaxowany.
Reply
#2
plus 1
Reply
#3
no to trochę słabe więc chyba by było lepiej jak wróci stary dmg Tongue
Reply
Wink 
#4
Nie zapomnij, że obito to tank
Reply
#5
A masz sworda +100?
Reply
#6
nie, nie mam sworda +100 jednak +55, na +100 bylaby roznica ale wciaz nie az taka ze oplacaloby mi sie z niego bic. Wiem ze obito to tank jednak zmiana dotyczyla rowniez jego aby wyszedl na + (z tego co wdzialem to gracze DPS nie narzekaja) a bardziej mu to zaszkodzilo niz pomoglo. Nawet z nowym spellem na 5 poziomie wciaz bije mniej niz przed update.
Reply
#7
rola tanka powinna byc jako tank i dodac mu dmg do exspa ale nie zeby mial dmg na playera bo to ruinuje gre plus zaraz araz zrobi ze kalasa tank bedzie zbyt op i kazdy poleci na tanka
Reply
#8
Gdyby dmg makanko był fizyczny to z 100% dmg co 100k lvl dpsy by biły za dużo z makanko  Smile
Reply
#9
chyba nie widziales ile mag bije albo infernus z gunbaia.
Reply
(This post was last modified: 04-02-2021, 07:51 PM by NoName.)
#10
mage bije bo ma lepszego wanda a infernus bije duzo bo mam imortala i full dmg z achivmentuw plus ma ich 150 a 2 sprawa to gumbai tylko bije duzo bo juz ma taki lvl na 1 mil chuja daje ten dmg bo ztamtej edycji dostal nerfa



a i tak infernus ma buga na dmg bo jak aktywujesz skille i spele to laguje gumbai
Reply